Tutkimukseen perustuvan kokemuspolun kehitysprojektin avulla tunnistettiin useita tapoja kehittää asiakaskokemusta ja työntekjöiden prosesseja, sekä mahdollistettiin luontaisia myyntikanavia.
Respecta, suomalainen tukivälineitä valmistava yritys, pyysi meitä määritämään ja kehittämään käyttäjäkokemusta heidän uudelle tuotteellensa ja sen taustapalveluille. Projekti koostui osallistavista metodeista, jossa sekä yrityksen organisaation työntekijöitä, että loppukäyttäjiä aktivoitiin prosessin kokonaiskuvan hahmottamiseksi.
Projektin lopputulos lisäsi Respectan ymmärrystä kokonaistilanteesta ja loi paremman asiakaskokemuksen tuotteen hankintaprosessiin liittyen.
Lue lisää projektista blogipostauksesta Palvelumuotoilu terveys- ja hyvinvointialalla.
Vuosi: 2017
www.respecta.fi
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin jutellaan lisää.
Muita projektejamme aihealueelta
Merivaara – Uusien Q-Flow-valaisimien muotoilu
Teollinen muotoilu
2024
Incight Biomedical – Älykkään lääkinnällisen laitteen konseptointi
Teollinen muotoilu ja käyttöliittymäsuunnittelu
2023
Innokas – Brändiuudistus tukee kasvua uusille toimialoille
Brändiuudistus
2023
Sharkmedical – lääkinnällisen innovaation kehittäminen ja kansainvälisen kasvun vauhdittaminen muotoiluyhteistyön avulla
Tuotekehitys ja kaupallistaminen
2022
DigiFinland & Terveyskylä – selkeyttä sotepalveluihin muotoilun avulla
Palvelupolkukuvaukset
2022
Signa – Uudistettu liiketoimintamalli ja palveluiden tuotteistaminen
Liiketoimintamalli ja palveluiden tuotteistaminen
2021