Uudistimme yhteistyöprojektissa Buddy Healthcaren brändi-ilmeen vastaamaan modernin terveysteknologiayrityksen tarpeita ja viestiä. Uudistus tuotettiin brändiohjeistona, joka jalkautettiin myöhemmin myös nettisivukonseptiksi.
Buddy Healthcare on potilaslähtöinen hoitopolkujen automatisointipalvelu. Hoidonohjausjärjestelmä ratkaisee potilasohjaukseen liittyviä haasteita ja tehottomuuksia, joka mahdollistaa selkeämmän hoitopolun, tehokkaamman hoidon ja paremman kokonaiskokemuksen. BuddyCare vaikuttaa positiivisesti niin hoitohenkilökunnan työntekoon, kuin potilaskokemukseen.
“Seos Design nappasi brieffin pohjalta meidän tarpeestamme hyvin kiinni. Uudesta yritysilmeestä tuli nopeasti sellainen, jota pystyttiin jalkauttamaan helposti omiin materiaaleihin. Lopputuloksesta tuli tyylikäs emmekä olisi osanneet sitä itse laittaa paperille.”
– Jussi Määttä, CEO & Founder, Buddy Healthcare
Brändi- ja nettisivu-uudistuksella haluttiin selkeyttää yrityksen viestintää ja tuotteen lisäarvoa. Tästä syystä luotiin uusi graafinen esitystapa, jolla korostetaan niin potilaan kuin hoitohenkilökunnan lisäarvoa. Väripaletin harmonisointi, vakuuttavuuden lisääminen ja hyödyn kommunikointi sidosryhmille ohjasivat suunnittelua. Kotisivujen uudistuksessa tavoiteltiin myös yhteydenottojen ja demotapaamisten kasvua liiketoiminnan edistämiseksi.
Vuosi: 2020
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin jutellaan lisää.
Muita projektejamme aihealueelta
Innokas – Brändiuudistus tukee kasvua uusille toimialoille
Brändiuudistus
2023
Evaka – tehokkaan tuotteen teollinen muotoilu ja saumaton brändikokemus
Brändi ja tuotekehitys
2022
Sharkmedical – lääkinnällisen innovaation kehittäminen ja kansainvälisen kasvun vauhdittaminen muotoiluyhteistyön avulla
Tuotekehitys ja kaupallistaminen
2022
DigiFinland & Terveyskylä – selkeyttä sotepalveluihin muotoilun avulla
Palvelupolkukuvaukset
2022
Stala – brändin rakentaminen videorajapinnassa
Brändiviestintä
2022