BRÄNDIMUOTOILU

Autamme sinua strategisessa brändin rakennuksessa yhdistämällä käyttäjätuntemuksen ja yrityksesi ydinbisnekseen perustuvan brändi-identiteetin yhtenäiseksi kokonaisuudeksi yrityksesi kaikilla rajapinnoilla. Strateginen brändin rakentaminen ja brändi-identiteetin tunnistaminen lähtevät yrityksen sisäisistä vahvuuksista, palveluista ja tuotteista. Autamme kaiken kokoisia yrityksiä luomaan, kasvattamaan ja johtamaan menestyksellisiä ja korkealaatuisia brändejä.

Johdonmukainen brändi luo tunnettuutta, lisää myyntiä ja auttaa tutkitusti yrityksiä selviytymään vaikeissakin markkinatilanteissa. Olemme ammattilaisia brändin rakentamisen prosessissa ja autamme sinua viestimään yrityksesi arvotarjoamasta tavalla, joka tavoittaa keskeisimmän kohdeyleisösi.

PALVELUSTA

Saat meiltä apua mm. seuraavien asioiden kanssa:

  • Asiakas- ja käyttäjätutkimus ja tiedon syntetisointi
  • Kilpailijakartoitus ja markkina-analyysi
  • Käyttäjätarpeisiin perustuva tilamääritys
  • Tilasuunnittelu
  • Tilavisualisoinnit
  • Brändi-identiteetin luominen
  • Brändistrategian rakentaminen
  • Brändiohjeisto
  • Design-systeemien rakentaminen
  • Graafinen suunnittelu, visualisoinnit ja taitto
  • Pakkaussuunnittelu
  • Graafiset ohjeistot
  • Nettisivusuunnittelu
  • Markkinointimateriaalien suunnittelu ja tuottaminen
  • Asiakas- ja käyttäjätutkimus ja tiedon syntetisointi
  • Kilpailijakartoitus ja markkina-analyysi
  • Käyttäjätarpeisiin perustuva tilamääritys
  • Tilasuunnittelu
  • Tilavisualisoinnit
  • Brändi-identiteetin luominen
  • Brändistrategian rakentaminen
  • Brändiohjeisto
  • Design-systeemien rakentaminen
  • Graafinen suunnittelu, visualisoinnit ja taitto
  • Pakkaussuunnittelu
  • Graafiset ohjeistot
  • Nettisivusuunnittelu
  • Markkinointimateriaalien suunnittelu ja tuottaminen
  • Viestintä- ja sisältösuunnittelu

MENNÄÄNKÖ SUORAAN ASIAAN?

Voit laittaa meille kysymyksen chatissa tai yhteydenottolomakkeella, vastaamme jo yhden arkipäivän kuluessa.
Voit sopia kanssamme myös ilmaisen ensimmäisen konsultaation. Yhteydenotto ja ensimmäinen konsultaatiosessio eivät sido sinua mihinkään.

REFERENSSIMME

Innokas – Brändiuudistus tukee kasvua uusille toimialoille

Innokas – Brändiuudistus tukee kasvua uusille toimialoille

Brändiuudistus 2023

Evaka – tehokkaan tuotteen teollinen muotoilu ja saumaton brändikokemus

Evaka – tehokkaan tuotteen teollinen muotoilu ja saumaton brändikokemus

Brändi ja tuotekehitys 2022

Sharkmedical – lääkinnällisen innovaation kehittäminen ja kansainvälisen kasvun vauhdittaminen muotoiluyhteistyön avulla

Sharkmedical – lääkinnällisen innovaation kehittäminen ja kansainvälisen kasvun vauhdittaminen muotoiluyhteistyön avulla

Tuotekehitys ja kaupallistaminen 2022

TE3 Mobility – päivitetty nettisivukonsepti yhdenmukaistaa brändin kosketuspintoja

TE3 Mobility – päivitetty nettisivukonsepti yhdenmukaistaa brändin kosketuspintoja

Nettisivukonsepti 2022

DigiFinland & Terveyskylä – selkeyttä sotepalveluihin muotoilun avulla

DigiFinland & Terveyskylä – selkeyttä sotepalveluihin muotoilun avulla

Palvelupolkukuvaukset 2022

Stala – brändin rakentaminen videorajapinnassa

Stala – brändin rakentaminen videorajapinnassa

Brändiviestintä 2022

KK Automyynti – kiteytetty palvelumalli ja brändiuudistus vahvistaa kilpailukykyä

KK Automyynti – kiteytetty palvelumalli ja brändiuudistus vahvistaa kilpailukykyä

Palvelumalli ja brändi-identiteetti 2021

Viimatech – muotoilujohtaminen teknologia-alan start-upissa

Viimatech – muotoilujohtaminen teknologia-alan start-upissa

Käyttöliittymäsuunnittelu ja muotoilujohtaminen 2021

Metso Outotec – Innovation Center tilamääritys ja -suunnittelu teollisuusteknologiayrityksen monipuolisiin tarpeisiin

Metso Outotec – Innovation Center tilamääritys ja -suunnittelu teollisuusteknologiayrityksen monipuolisiin tarpeisiin

Tilasuunnittelu 2021

Merivaara – Solido-tuotteiden brändäys

Merivaara – Solido-tuotteiden brändäys

Brändäys 2020

Buddy healthcare – uudistettu brändi ja nettisivukonsepti

Buddy healthcare – uudistettu brändi ja nettisivukonsepti

Brändi-identiteetti 2020

Schneider Electric – Innovation Hubin päivitetty ilme

Schneider Electric – Innovation Hubin päivitetty ilme

Näyttelytilan suunnittelu 2019

Uponor – muotoiluohjeisto selkeyttää yrityksen tarjontaa

Uponor – muotoiluohjeisto selkeyttää yrityksen tarjontaa

Muotoiluohjeisto 2019

Merivaara – Visuaalisen identiteetin kehittäminen

Merivaara – Visuaalisen identiteetin kehittäminen

Brändi-identiteetin luominen 2018-2019

CO2Business – Yritysidentiteetti ja bisnesstrategia

CO2Business – Yritysidentiteetti ja bisnesstrategia

Brändi-identiteetti ja bisnesstrategia 2019

Absolute Module – yrityksen visuaalinen identiteetti

Absolute Module – yrityksen visuaalinen identiteetti

Design asiantuntijuus 2019

Freegym – yhtenevä bisnesmalli ja tilakonsepti

Freegym – yhtenevä bisnesmalli ja tilakonsepti

Bisnesmalli ja arvotarjonnan määritys 2017

JUTTELE ASIANTUNTIJAMME KANSSA

Kiinnostaako brändimuotoilu? Asiantuntijamme vastaa mielellään kaikkiin sinua askarruttaviin kysymyksiin!

TUTUSTU MYÖS BLOGIIMME

Mitä on palvelumuotoilu ja mitä siitä jää käteen? Keskiössä asiakaskokemus (lataa ilmainen opas!)

Asiakaskokemuksen kehittäminen on yksi keskeisimmistä ja yleisimmistä palvelumuotoilun tavoitteista. Yhä useampi yritys tunnistaa asiakaskokemuksen merkityksen yrityksen menestykselle. Miten asiakaskokemuksesta sitten kerätään tietoa ja miten sitä kehitetään? Tässä tekstissä pureudumme syvemmälle aiheeseen, ja väännämme uudessa oppaassa rautalangasta, mikä on asiakaskokemuspolku.

IT:n suurin sudenkuoppa on asiakastuntemuksen puute

Alalla pitkään toimineelle yritykselle on kertynyt valtava määrä syvää substanssiosaamista ja asiantuntijuutta, jonka kautta se tuo asiakkailleen konkreettista lisäarvoa. Vuosien varrella palveluita on kehitetty eteenpäin kokeilun kautta, ja nykyään yritys tarjoaa kattavasti IT-palveluita erilaisiin asiakastarpeisiin. Palvelut ja tapa tuottaa niitä ovat syntyneet yrityksen sisäisestä näkökulmasta, siitä mikä alan ammattilaisista on asiakkaalle tarpeellista. Asiakkaalta sitä ei olla koskaan kysytty. Kuulostaako tutulta?

Miksi muotoilulla voidaan tuottaa parempia lääkintälaitteita terveydenhuollon tarpeisiin (osa 2/2)

Lääkinnälliset laitteet kehittyvät koko ajan monimutkaisemmiksi samalla kun työ terveydenhuollossa muuttuu yhä vaativammaksi. Huolellisen käytettävyyssuunnittelun ansiosta laitteista saadaan intuitiivisia, helppokäyttöisiä ja ennen kaikkea turvallisia. Tässä kaksiosaisessa sarjassa esittelemme menetelmiä, jotka osana edistyksellistä muotoiluprosessia luovat pohjan Seoksen lääkinnällisten laitteiden käytettävyyden suunnittelulle.

Miksi muotoilulla voidaan tuottaa parempia lääkintälaitteita terveydenhuollon tarpeisiin (osa 1/2)

Lääkinnälliset laitteet kehittyvät koko ajan monimutkaisemmiksi samalla kun työ terveydenhuollossa muuttuu yhä vaativammaksi. Huolellisen käytettävyyssuunnittelun ansiosta laitteista saadaan intuitiivisia, helppokäyttöisiä ja ennen kaikkea turvallisia. Tässä kaksiosaisessa sarjassa esittelemme menetelmiä, jotka osana edistyksellistä muotoiluprosessia luovat pohjan Seoksen lääkinnällisten laitteiden käytettävyyden suunnittelulle.

(Läpi)näkyvyyttä sosiaalihuollon yksityisyydensuojan alla palvelumuotoilun kautta

Yksityisyydensuojan merkitystä sosiaalihuollon palveluissa ei voi tarpeeksi korostaa. Jokainen yritys joutuu kuitenkin viestimään toiminnastaan ulospäin jollain tapaa, jolloin joudutaan tasapainoilemaan palvelun käyttäjien yksityisyyden ja läpinäkyvyyden kanssa. Puimme tässä tekstissä sitä, miten tällaisia haasteita voi lähestyä, ja kuinka autoimme lastensuojeluyksikkö Fieteriä löytämään näköisiään ratkaisuja.

Miten ja mitkä arvot ohjaavat yritystä?

Arvot määrittävät ja ohjaavat jokaisen yrityksen toimintaa, oli ne sitten tiedostaen valittu tai syntyneet orgaanisesti toiminnan kautta. Toteutimme Karhulan kuntoutuskodin kanssa projektin, jonka tavoite oli määritettyjen arvojen arviointi, uudelleenmuotoilu sekä niiden käytännön toteutuksen ja viestinnän suunnittelu. Kerromme tässä tekstissä, miten autoimme nostamaan yrityksen keskeiset arvot toiminnan ytimeen.

TILAA UUTISKIRJEEMME

Pysy ajantasalla viimeisimmistä uutisista tilaamalla 4-6 kertaa vuodessa ilmestyvä uutiskirjeemme.

  • Kenttä on validointitarkoituksiin ja tulee jättää koskemattomaksi.