BRÄNDIMUOTOILU
Autamme sinua strategisessa brändin rakennuksessa yhdistämällä käyttäjätuntemuksen ja yrityksesi ydinbisnekseen perustuvan brändi-identiteetin yhtenäiseksi kokonaisuudeksi yrityksesi kaikilla rajapinnoilla. Strateginen brändin rakentaminen ja brändi-identiteetin tunnistaminen lähtevät yrityksen sisäisistä vahvuuksista, palveluista ja tuotteista. Autamme kaiken kokoisia yrityksiä luomaan, kasvattamaan ja johtamaan menestyksellisiä ja korkealaatuisia brändejä.
Johdonmukainen brändi luo tunnettuutta, lisää myyntiä ja auttaa tutkitusti yrityksiä selviytymään vaikeissakin markkinatilanteissa. Olemme ammattilaisia brändin rakentamisen prosessissa ja autamme sinua viestimään yrityksesi arvotarjoamasta tavalla, joka tavoittaa keskeisimmän kohdeyleisösi.
PALVELUSTA
Saat meiltä apua mm. seuraavien asioiden kanssa:
- Asiakas- ja käyttäjätutkimus ja tiedon syntetisointi
- Kilpailijakartoitus ja markkina-analyysi
- Käyttäjätarpeisiin perustuva tilamääritys
- Tilasuunnittelu
- Tilavisualisoinnit
- Brändi-identiteetin luominen
- Brändistrategian rakentaminen
- Brändiohjeisto
- Design-systeemien rakentaminen
- Graafinen suunnittelu, visualisoinnit ja taitto
- Pakkaussuunnittelu
- Graafiset ohjeistot
- Nettisivusuunnittelu
- Markkinointimateriaalien suunnittelu ja tuottaminen
- Asiakas- ja käyttäjätutkimus ja tiedon syntetisointi
- Kilpailijakartoitus ja markkina-analyysi
- Käyttäjätarpeisiin perustuva tilamääritys
- Tilasuunnittelu
- Tilavisualisoinnit
- Brändi-identiteetin luominen
- Brändistrategian rakentaminen
- Brändiohjeisto
- Design-systeemien rakentaminen
- Graafinen suunnittelu, visualisoinnit ja taitto
- Pakkaussuunnittelu
- Graafiset ohjeistot
- Nettisivusuunnittelu
- Markkinointimateriaalien suunnittelu ja tuottaminen
- Viestintä- ja sisältösuunnittelu
MENNÄÄNKÖ SUORAAN ASIAAN?
Voit laittaa meille kysymyksen chatissa tai yhteydenottolomakkeella, vastaamme jo yhden arkipäivän kuluessa.
Voit sopia kanssamme myös ilmaisen ensimmäisen konsultaation. Yhteydenotto ja ensimmäinen konsultaatiosessio eivät sido sinua mihinkään.
REFERENSSIMME
Sharkmedical – lääkinnällisen innovaation kehittäminen ja kansainvälisen kasvun vauhdittaminen muotoiluyhteistyön avulla
Tuotekehitys ja kaupallistaminen 2022
TE3 Mobility – päivitetty nettisivukonsepti yhdenmukaistaa brändin kosketuspintoja
Nettisivukonsepti 2022
KK Automyynti – kiteytetty palvelumalli ja brändiuudistus vahvistaa kilpailukykyä
Palvelumalli ja brändi-identiteetti 2021
Viimatech – muotoilujohtaminen teknologia-alan start-upissa
Käyttöliittymäsuunnittelu ja muotoilujohtaminen 2021
JUTTELE ASIANTUNTIJAMME KANSSA
Kiinnostaako brändimuotoilu? Asiantuntijamme vastaa mielellään kaikkiin sinua askarruttaviin kysymyksiin!
TUTUSTU MYÖS BLOGIIMME
Mitä on palvelumuotoilu ja mitä siitä jää käteen? Keskiössä asiakaskokemus (lataa ilmainen opas!)
Asiakaskokemuksen kehittäminen on yksi keskeisimmistä ja yleisimmistä palvelumuotoilun tavoitteista. Yhä useampi yritys tunnistaa asiakaskokemuksen merkityksen yrityksen menestykselle. Miten asiakaskokemuksesta sitten kerätään tietoa ja miten sitä kehitetään? Tässä tekstissä pureudumme syvemmälle aiheeseen, ja väännämme uudessa oppaassa rautalangasta, mikä on asiakaskokemuspolku.
IT:n suurin sudenkuoppa on asiakastuntemuksen puute
Alalla pitkään toimineelle yritykselle on kertynyt valtava määrä syvää substanssiosaamista ja asiantuntijuutta, jonka kautta se tuo asiakkailleen konkreettista lisäarvoa. Vuosien varrella palveluita on kehitetty eteenpäin kokeilun kautta, ja nykyään yritys tarjoaa kattavasti IT-palveluita erilaisiin asiakastarpeisiin. Palvelut ja tapa tuottaa niitä ovat syntyneet yrityksen sisäisestä näkökulmasta, siitä mikä alan ammattilaisista on asiakkaalle tarpeellista. Asiakkaalta sitä ei olla koskaan kysytty. Kuulostaako tutulta?
Miksi muotoilulla voidaan tuottaa parempia lääkintälaitteita terveydenhuollon tarpeisiin (osa 2/2)
Lääkinnälliset laitteet kehittyvät koko ajan monimutkaisemmiksi samalla kun työ terveydenhuollossa muuttuu yhä vaativammaksi. Huolellisen käytettävyyssuunnittelun ansiosta laitteista saadaan intuitiivisia, helppokäyttöisiä ja ennen kaikkea turvallisia. Tässä kaksiosaisessa sarjassa esittelemme menetelmiä, jotka osana edistyksellistä muotoiluprosessia luovat pohjan Seoksen lääkinnällisten laitteiden käytettävyyden suunnittelulle.
Miksi muotoilulla voidaan tuottaa parempia lääkintälaitteita terveydenhuollon tarpeisiin (osa 1/2)
Lääkinnälliset laitteet kehittyvät koko ajan monimutkaisemmiksi samalla kun työ terveydenhuollossa muuttuu yhä vaativammaksi. Huolellisen käytettävyyssuunnittelun ansiosta laitteista saadaan intuitiivisia, helppokäyttöisiä ja ennen kaikkea turvallisia. Tässä kaksiosaisessa sarjassa esittelemme menetelmiä, jotka osana edistyksellistä muotoiluprosessia luovat pohjan Seoksen lääkinnällisten laitteiden käytettävyyden suunnittelulle.
(Läpi)näkyvyyttä sosiaalihuollon yksityisyydensuojan alla palvelumuotoilun kautta
Yksityisyydensuojan merkitystä sosiaalihuollon palveluissa ei voi tarpeeksi korostaa. Jokainen yritys joutuu kuitenkin viestimään toiminnastaan ulospäin jollain tapaa, jolloin joudutaan tasapainoilemaan palvelun käyttäjien yksityisyyden ja läpinäkyvyyden kanssa. Puimme tässä tekstissä sitä, miten tällaisia haasteita voi lähestyä, ja kuinka autoimme lastensuojeluyksikkö Fieteriä löytämään näköisiään ratkaisuja.
Miten ja mitkä arvot ohjaavat yritystä?
Arvot määrittävät ja ohjaavat jokaisen yrityksen toimintaa, oli ne sitten tiedostaen valittu tai syntyneet orgaanisesti toiminnan kautta. Toteutimme Karhulan kuntoutuskodin kanssa projektin, jonka tavoite oli määritettyjen arvojen arviointi, uudelleenmuotoilu sekä niiden käytännön toteutuksen ja viestinnän suunnittelu. Kerromme tässä tekstissä, miten autoimme nostamaan yrityksen keskeiset arvot toiminnan ytimeen.
TILAA UUTISKIRJEEMME
Pysy ajantasalla viimeisimmistä uutisista tilaamalla 4-6 kertaa vuodessa ilmestyvä uutiskirjeemme.