Systemaattisella asiakaskokemuksen kartoituksella pystytään hahmottamaan suuria kokonaisuuksia sekä kehittämään palvelun yksityiskohtia käyttäjälähtöisesti.
Biogena on kansainvälinen, terveyden ja teknologian kehitykseen sitoutunut yritys. He luovat, kehittävät ja jakavat tietoa terveellisestä elämästä ja tuottavat tervettä elämäntapaa edistäviä ravintolisiä. Työstimme Biogenan kanssa systemaattisen analyysin heidän asiakaskokemuspolustaan, jossa painoarvo asetettiin asiakkaan kokemukseen terveellisemmän elämäntavan tavoittelussa yrityksen tuotteiden ja palveluiden avulla.
Vuosi: 2016
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin jutellaan lisää.
TE3 Mobility – mobiilisovelluksen käyttökokemusanalyysi
Käyttökokemus
2020
JR-Tools – palveluiden tuotteistaminen
Palveluiden tuotteistamiskokonaisuus
2020
Cleamix – käyttöliittymäsuunnittelu lääkinnälliseen laitteeseen
Käyttöliittymäsuunnittelu ja käyttökokemus
2020
Helsinki Design Week – Pohjoismaiden suurin designfestivaali
Asiakaskokemus ja palvelumalli
2019
Vurt – virtuaalisen todellisuuden palveluita yhdistettynä tilakokemukseen
Teollinen muotoilu ja asiakaskokemus
2018
Smartgrow Solutions – hyvinvointia kasvien ja kalojen välityksellä
Asiakaskokemus ja palvelumalli
2018
Teatiamo – kaupallistamisstrategia uudelle tuotteelle
Liiketoimintamalli & Kaupallistamistrategia
2016