
Käyttäjälähtöisillä palvelumuotoilun menetelmillä voidaan kehittää niin työntekijöiden kuin asiakkaiden brändikokemusta.
Bemax on autokauppa, joka tunnetaan paremmin brändillä Vaihtoautomaa. Bemax pyysi meitä kehittämään heidän asiakaskokemusta ja myyntiprosessia. Projekti oli kaksiosainen, jonka ensimmäisessä vaiheessa luotiin ymmärrys nykyisestä asiakaskokemuksesta palvelun eri kontaktipisteissä (service touchpoints) ja toisessa vaiheessa kehitettiin myyntiprosessia, jonka päätavoitteena oli parantaa asiakaskokemusta.
Vuosi: 2018
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä niin jutellaan lisää.
Muita projektejamme aihealueelta
Uponor – I-Shower
Teollinen muotoilu
2024
Signa – Uudistettu liiketoimintamalli ja palveluiden tuotteistaminen
Liiketoimintamalli ja palveluiden tuotteistaminen
2021
Oranssi Lakiasiaintoimisto – lakipalveluiden käyttäjälähtöinen tuotteistaminen
Palveluiden tuotteistamiskokonaisuus
2021
Metaldon – liiketoimintamallilla askelmerkit yrityksen tavoitteisiin
Liiketoimintamalli
2020
Piiri Kit – viestintätyökalun liiketoimintamalli
Liiketoimintamalli
2020